A termék kiválasztása
Mint vásárlónak, lehetőséged van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheted annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándékod esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheted. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheted a rendelésed helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatsz, javíthatsz is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelésed végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a "Pénztár" gombra. Ezután lehetőséged van kiválasztani, hogy
- már regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni,
- új vásárlóként akarsz regisztrálni,
- esetleg regisztráció nélkül akarsz vásárolni.
Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címedet és jelszavadat. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén ad meg számlázási és szállítási címedet.
A következő lépésben válaszd ki az Neked megfelelő szállítási módot:
- Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)
- személyes átvétel az üzletben
valamint a fizetési módot:
- SimplePay (megrendelésed leadásakor és a SimplePay felületén történt sikeres fizetés után e-mailben értesítünk, rendelésedet aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Veled)
- banki átutalás (megrendelésed leadásakor e-mailben értesítünk, hogy rendelésed "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelésedet aktiváljuk és e-mailben minden szükséges további információt elküldünk)
- készpénz (az áru átvételekor az üzletben)
Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatunk az új adatokról. Ezt követően megerősítheted a megrendelést, vagy lehetőséged van arra, hogy elállj a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Banki átutalás esetén az átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja: OTP Bank Nyrt.
Kedvezményezett neve: BrandMix Kft.
Adószám: 14148853-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-328928
Kedvezményezett számlaszáma: 11705008-20501864
A megjegyzésbe írja be a rendelés számát.
A banki átutalás és a bankkártyás fizetés díjmentes.
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Futárszolgálat (Partnerünk a GLS Futrászolgálat)
Kiszállítási idő: 1-4 nap - előrendelhető termékek esetén ez lehet akár 15 munkanap is
A szállítási díjak Magyarország egész területén egységesek:
0-5 kg között bruttó 1.590,- Ft/csomag
5 kg felett egyedi egyeztetés szükséges
Bruttó 14.999,- Ft rendelési érték felett az 5 kg-ot meg nem haladó súlyú csomagok kiszállítása Magyarország területén ingyenes.
Rendelést és kiszállítást csak Magyarország területén vállalunk.
FOXPOST csomagautomata
Kérd megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomatába, így nem kell egész nap várni a futárt. Amint megérkezik a csomagod, a FOXPOST sms-ben küld értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni. Egy csomag súlya maximálisan 15 kg és maximum 60 x 36 x 62 cm nagyságú lehet. Akár 1 munkanap alatt átveheted! Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába.
FOXPOST csomagautomaták listája » (link: https://www.foxpost.hu/csomagautomatakereso/)
0-15 kg között bruttó 749,- Ft/csomag
Rendelést és kiszállítást csak Magyarország területén vállalunk.
Személyes átvétel
A megrendelt termékek hétköznaponként 11:00-18:00 között az alábbi címen személyesen átvehetők:
Életízek Finomságbolt, Kávézó
6724 Szeged, Londoni krt. 3. Árkád üzletközpont -1 szint
A megrendelt termékek átvételére 3 munkanapig van lehetőség. Utána a megrendelés automatikusan törlődik.
A szállítástól elállás
Ha a szerződésben vállalt kötelezettségünket azért nem teljesítjük, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, erről kötelesek vagyunk Téged tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A kereskedelmi feltételeink elfogadásával nyilatkozol arról, hogy nagykorú vagy.
A termék visszaküldése
Webáruházunk kizárólag élelmiszernek minősülő termékeket forgalmaz, ezeket a termékeket visszaküldeni élelmiszer-higiéniai okok miatt nem lehetséges.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
Webáruházunk kizárólag élelmiszernek minősülő termékeket forgalmaz, ezeket a termékeket visszaküldeni élelmiszer-higiéniai okok miatt nem lehetséges.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló, vagyis feléd azonnal értesítést küld az eladó webáruház (jelen esetben az Életízek Webáruház) szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi feléd, hogy rendelési igényedet rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben ez 48 órán belül nem érkezik meg a megadott e-mail címedre, akkor az ajánlattételi kötöttséged megszűnik.
Webáruházunk a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget Neked a rendelésed visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor e-mailben értesítést kapsz a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésed visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor ( mail cím, telefon).
A www.arukereso.hu (Naspers OCS Hungary Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat a Naspers OCS Hungary Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.